Strategii de marketing cu AI bazate pe principiile persuasiunii
Cea mai puternică abilitate în business: Influența
Una dintre cele mai de impact cărți de marketing e “Psihologia Persuasiunii: Totul despre Influența” a lui Robert Cialdini
Deși cartea are exemple excelente, e momentul să mergem la nivelul următor și să cerem AI (ChatGPT) strategii de marketing bazate pe principiile lui Cialdini.
Mega-prompturile de mai jos sunt super eficiente, e important ca în paranteze [..] să introduci cât mai multe detalii despre business și produs.
Folosește ChatGPT/ Claude/ Copilot (varianta gratuită)
Te rog să îmi dezvolți 4 strategii și campanii creative de marketing care aplică Principiul Reciprocității din cartea lui Robert Cialdini “Influence”, pentru a îmbunătăți inițiativele mele de marketing. Fiecare idee trebuie să demonstreze clar cum inițierea unui gest de dăruire poate motiva clienții să răspundă în mod similar, ceea ce ar putea duce la o creștere a engagementului sau a vânzărilor.
Oferta mea: [Descrie produsul sau serviciul tău aici]
Audiența mea: [Definește-ți publicul țintă aici]
Te rog să îmi dezvolți 4 strategii și campanii creative de marketing care aplică Principiul Consistenței din cartea lui Robert Cialdini “Influence”, pentru a îmbunătăți inițiativele mele de marketing. Fiecare idee trebuie să demonstreze clar cum oamenii tind să rămână consistenți cu o decizie sau acțiune anterioară.
Oferta mea: [Descrie produsul sau serviciul tău aici]
Audiența mea: [Definește-ți publicul țintă aici]
Te rog să îmi dezvolți 4 strategii și campanii creative de marketing care aplică Principiul Dovezii Sociale din cartea lui Robert Cialdini “Influence”, pentru a îmbunătăți inițiativele mele de marketing. Fiecare idee trebuie să demonstreze clar cum oamenii tind să ia decizii în concordanță cu acțiunile celorlalți.
Oferta mea: [Descrie produsul sau serviciul tău aici]
Audiența mea: [Definește-ți publicul țintă aici]
Te rog să îmi dezvolți 4 strategii și campanii creative de marketing care aplică Principiul Autorității din cartea lui Robert Cialdini “Influence”, pentru a îmbunătăți inițiativele mele de marketing. Fiecare idee trebuie să demonstreze clar cum expertiza sau validarea unor persoane importante poate influența decizia potențialilor clienți.
Oferta mea: [Descrie produsul sau serviciul tău aici]
Audiența mea: [Definește-ți publicul țintă aici]
Te rog să îmi dezvolți 4 strategii și campanii creative de marketing care aplică Principiul Limitării din cartea lui Robert Cialdini “Influence”, pentru a îmbunătăți inițiativele mele de marketing. Fiecare idee trebuie să demonstreze clar cum focusul pe disponibilitatea limitată sau natura exclusivă a produsului crește dorința oamenilor pentru acel produs.
Oferta mea: [Descrie produsul sau serviciul tău aici]
Audiența mea: [Definește-ți publicul țintă aici]
Acum ar trebui să ai 20 de strategii de marketing absolut geniale pentru produsul tău.
Succes în punerea lor în practică!